.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهلت بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان تا ۳۱ تیرماه
۳۱ تیر آخرین مهلت استفاده از بخشنامه بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان است.

به گزارش شمال نیوز، سیدعلی اصغرمحمودی مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری و به‌منظور مساعدت با کارفرمایان واحد‌های تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف و در اجرای بند (ث) تبصره ۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، بخشنامه بخشودگی جرایم کارفرمایان در حال اجرا است.

او گفت: کارفرمایان کارگاه‌های فعال تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی و اصناف اعم از حقیقی و یا حقوقی دولتی و غیردولتی که حداقل به مدت یک سال از زمان تقسیط نسبت به حفظ یا افزایش اشتغال نیروی انسانی کارگاه بر مبنای لیست بهمن ماه سال ۱۳۹۸ و ارسال لیست و پرداخت کامل حق بیمه کارکنان شاغل کارگاه در دوره تقسیط اقدام کنند مشمول این بخشنامه قرار می‌گیرند.

محمودی گفت: کارفرمایان کارگاه‌های مذکور به‌منظور تعیین تکلیف بدهی‌هایی که لغایت اسفند ماه ۱۳۹۹ به مرحله قطعیت رسیده برای برخورداری از این تسهیلات می‌بایست حداکثر لغایت ۳۱‏‏/۰۴‏‏/۱۴۰۰ نسبت به ثبت درخواست از طریق سامانه خدمات غیرحضوی سازمان تامین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir اقدام کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران افزود: کارفرمایان برای سهولت کار، درخواست‌های خود را به روز‌های پایانی مهلت اعلام شده موکول نکرده سریع‌تر اقدام کنند.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.327 seconds.